1. A hirdetésvásárlás optimalizálása érdekében keresd meg a legjobb leendő látogatókat
Sok turisztikai célpont mobil GPS-adatokat használ a látogatóikkal kapcsolatos demográfiai és pszichográfiai adatok azonosítására. A demográfiai változókon – például az életkoron, a jövedelmi tartományon és a nemen – túl ezek az elemzések felfedik a potenciális látogatók életmódbeli jellemzőit (más néven pszichográfiai jellemzőket). Ennek az információnak a megszerzéséhez a kutatók jellemzően hitelkártya-tranzakciókat vagy mobil GPS-adatokat használnak háztartási szintű fogyasztói jellemzőkkel kombinálva.
Miután elkészültek, a tanulmányok betekintést nyújtanak abba, hogyan frissítheted marketingstratégiáidat annak érdekében, hogy jobban megcélozzák azokat a látogatókat, akik nagyobb valószínűséggel keresik fel az te úti célodat.
2. Igazítsd marketing erőfeszítéseidet az utazó típusa szerint
Amint azt a legtöbb marketingszakember tudja, sok különböző típusú ember érdeklődik a termékeid vagy szolgáltatásaid iránt. Nincs ez másként a turizmusban sem. A millenniumiak és az idősek valószínűleg merőben más dolgokat akarnak majd csinálni, amikor hozzád érkeznek. Határozd meg kulcsfontosságú látogatóid szegmenseit, és legyél kreatív, amikor új ötletekkel állsz elő olyan ajánlatokkal kapcsolatban, amelyek minden célpiac számára vonzóak.
A mindenkire érvényes megközelítés nem hozza a legjobb eredményeket, ezért marketing erőfeszítéseidet ennek megfelelően kell személyre szabni. Ahogy teszteled a taktikákat és megtanulod, mi működik, módosíthatod stratégiádat, hogy jobban elérd a legjobb potenciális látogatókat.
3. Az influencer marketing alkalmazása
Az influencer marketing hatalmas stratégiává válik a márkák számára az idegenforgalmi ágazatban is. És ez azért van, mert működik. Ha nem ismered ezt a kifejezést, az influencerek azok az emberek, akik saját személyes márkájukat építik és elkötelezett követői vannak. Ezek az emberek általában bloggerek, youtuberek, TikTokerek és Instagram-személyiségek. Mivel az influencereknek rendkívül elkötelezett közönsége van, nagy szervezetek fordulnak hozzájuk, hogy tartalmakat hozzanak létre szállodáikról, turisztikai látványosságairól és egyéb érdekes helyeikről.
Az influencer marketingstratégia megkezdéséhez végezz néhány kutatást azokról az influencerekről, akik már közzétesznek tartalmat az iparággal kapcsolatban. Ha összeállítottad a potenciális influencerek listáját, lépj kapcsolatba velük.