Fesztiválokon és rendezvényeken való részvétel
Food truck tulajdonosként a fesztiválok a te tereped. Nem tévedhetsz, ha minél több fesztiválon veszel részt, és nem csak ételfesztiválokon, hiszen a zenei fesztiválok tökéletes helyszínt jelentenek a food truckoknak is. Tartsd szemmel a környéken zajló eseményeket és érdeklődj a csatlakozásról élelmiszerszolgáltatóként; az emberek emlékezni fognak az ételedre és megkeresnek.
A közösségi média használata teljes erőbedobással
A a legtöbb food truck-rajongó aktív a közösségi médiában, így magától értetődik, hogy neked is annak kell lenned. A food truckok közösségi média marketingje nem különbözik egy hagyományos étterem marketingjétől.
A legfontosabb az, hogy állandó és aktív legyél. Tegyél közzé gyakran videókat és képeket, adj exkluzív kedvezményes kódokat azoknak, akik követnek téged.
A három legnépszerűbb közösségi média platformon, a Facebookon, a TikTokon és az Instagramon kívül a Google Cégprofil létrehozását is javaslom. Ösztönözd az értékeléseket, és tartsd naprakészen a nyitvatartásidat és a menüdet.
Találj ki egy egyedi márkajelzést
A márkaépítés az egyik legnépszerűbb food truck marketingötlet, amely segíthet kitűnni a tömegből. A food truck tervezésétől a nevéig, a promóciós anyagokig és a feliratokig minden részlet döntő fontosságú a márkaidentitás kialakításában.
A logód a márka alapjaként szolgál majd, ezért ügyelj arra, hogy ezt a feladatot priorizáld, fontos, hogy emlékezetes módon kommunikálja márkaértékeidet.
Food truck tulajdonosként sokat kell fektetni a táblákra és a tartozékokra . Ezt látják először az emberek, és ez különbséget tehet aközött, hogy téged választanak, vagy tovább mennek: ne feledd, célközönséged nagy részét a sétáló emberek teszik ki
Ételszállításra fel: szállítsd házhoz!
Az élelmiszerszállítási szolgáltatás az értékesítés másik szerves részét képezi majd. Ne csak arra várj, hogy az emberek hozzád forduljanak – menj el te is hozzájuk. Először is hozz létre egy webhelyet a food truck üzleted számára. Ez gyakorlatilag a mai korban kifejezetten szükséges, még akkor is, ha nem szállítasz.
Ezután, miután létrehoztad, őrülten reklámozd magad a webhelyeden, a közösségi médiában és a promóciós anyagokban, amelyeket a környéken terjesztesz.
Amikor valaki felkeresi az food truckodat, kérdezd meg: „Tudtad, hogy mi is szállítunk házhoz?” miközben átnyújtasz nekik egy szórólapot, amelyen a rendelés leadására vonatkozó információk szerepelnek.