Egyediség – az USP fontossága
Unique Selling Proposition. Ha webáruházat üzemeltetsz, ezt a kifejezést ismerd meg alaposan, és határozd meg a saját USP-d! Ez az, ami megkülönböztet konkurenciádtól, amivel többet tudsz nyújtani vevőidnek, és ez az, aminek kommunikálásával előnyre tehetsz szert.
Mivel hatalmas a verseny a webshopok között, enélkül Te is csak egy leszel a sok közül, és sokkal nehezebben érvényesülsz majd.
Online marketing – hogy ne csak magadban suttogd termékeid!
Hiába van szuper webshopod, hiába fantasztikus a kínálatod, ha nem jut el az célközönségedhez. Pedig az online tér nagyszerű lehetőségeket tartogat! Erről bővebben itt olvashatsz: Hogyan legyen több vásárlóm?
Termékfejlesztés és ároptimalizálás – hogy csábító is legyen az ajánlatod!
Azonban a legtöbb vásárló ma már tudatos, és időt is fordít a webáruház kiválasztásához. Ezért még kommunikálnod sem feltétlen elég, ha a termékkínálatod, vagy az árpolitikád nem megfelelő! A folyamatos piacelemzés, konkurenciafigyelés rendkívül fontos feladat, amelyet nem szabad félvállról venned cégtulajdonosként.
Kommentek
Még nincsnenk hozzászólások.